Locatie

Nikola Teslastraat 1-09
7442PC Nijverdal
Nederland

[email protected]
085 066 1866

Bedrijfsgegevens

KVK 87714884
BTW NL864380446B01

Over ons

La Rive is één van de grootste parfum dupes producenten van Europa.

In 2001 is het merk geïntroduceerd, een jaar later werd het eerste La Rive parfum gelanceerd. 

De kracht van het merk ligt hem in de hoogwaardige kwaliteit en betaalbaarheid. Dit doordat er word  gewerkt met origineel Frans parfumfabricaat en hoogwaardige flacons en verpakkingen welke in onze moderne fabriek worden geproduceerd.

De La Rive parfums geven een gevoel van luxe en hierdoor word dit product gezien als goed alternatief voor de bekende (en vaak ook duurdere) merken. Door deelnames aan internationale beurzen blijven wij op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen.

Al onze geuren zijn geïnspireerd op bekende luxe geuren. Het is belangrijk om te onthouden dat parfum dupes geïnspireerd zijn op andere geuren, maar niet exact hetzelfde zijn. Onze geuren hebben vergelijkbare geurnoten en karakteristieken, maar kunnen minimale verschillen hebben. Onze geuren maken geen inbreuk op de intellectuele eigendomsrechten van de oorspronkelijke geuren. 

Eigen fabriek

Alle parfums van LA RIVE zijn gemaakt van origineel frans parfumfabricaat en worden in onze eigen, moderne fabriek vervaardigd tot eindproduct. De fabriek is uitgerust met de hoogste kwaliteit van productielijnen en machines die voldoen aan alle Europese normen waarbij er in elke fase van het productieproces een kwaliteitscontrole word uitgevoerd. Dit alles om de kwaliteit van de cosmetica productie op het hoogste niveau te behouden en deze kwaliteit te kunnen garanderen die word beloofd

LA RIVE heeft een eigen research & development faciliteit waar alle grondstoffen en producten die bijdragen aan het eindproduct getest en bevestigd worden met het kwaliteitscertificaat ISO 9001.

Geschiedenis

Het merk LA RIVE is opgericht in 2001 en geïnspireerd op Frankrijk en haar authentieke geuren. Het bedrijf heeft in de beginperiode ingespeeld op de vraag in de markt naar betaalbare parfums van hoogwaardige kwaliteit en een lange houdbaarheid op de huid. In de loop der jaren heeft het bedrijf d.m.v. distributeurs afzetkanalen weten te realiseren over de hele wereld.

De filosofie van het bedrijf is het geven van een gevoel van luxe door een uitstekende kwaliteit en een passend alternatief voor de bekende (vaak ook duurdere) merken te bieden. Door een slimme distributie, geringe marketinginvesteringen en de vervaardiging van het eindproduct buiten Frankrijk is het mogelijk om het product in deze prijsklasse (middensegment) te verkopen.